středa 9. března 2011

Výprodej kosmetiky a parfémů......

Ahoj holky nabízím věci co už neupotřebím nebo nepoužívám a nabízím je dál třeba se Vám bude něco hodit.Při výběru více věcí možná sleva a samozřejmě jedno poštovné.....

Lancome sérum Génifique z 30ml zbývá cca 13ml,k nanášení je v něm pipeta takže jsem se v něm nehrabala prstem ,ale kape se na prst. PC:1900kč,moje cena 300kč plus 40 pošta

Lancome Cills booster,primer pro zvětšení objemu řas,plná velikost,jednou vyzkoušený,cena 150kč plus 35pošta


Lancome chemický peeling Resurface peel 2,zbývá půlka z 50ml.cena 100kč plus 40pošta.

Rtěnka MAC Hue,jen párkrát vyzkoušená,jeden z nejoblíbenějších odstínů MAC.cena 250kč plus 35pošta

Maybelline Color sensational rtěnka,odstín Born with it-jeden z nejoblíbenějších odstínů,v ČR nedostupný.Blogerkamy opěvovaný.http://www.temptalia.com/the-spring-season-maybelline-born-with-it-lipstick  120kč plus 30pošta


Sassy minerals testery 75kč plus 35kč,matné neutrální odstíny


Parfém Acqua di gioia-Armani PC.990kč moje cena 400 plus 40 pošta


Coastal scents pigmenty 150 i s poštou




7 komentářů:

  1. ahoj, měla bych zájem o MAC rtěnku, pokud je ještě k dispozici :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel rtěnka je rezervovaná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Niki, je ještě Génifique? Nebo mě někdo předběhl?=)

    OdpovědětVymazat
  4. Talko ahoj,už tě někdo předběhl,kdyby z toho sešlo ozvu se.Díky moc za tip na na micelární vodu Bioderma už ji mám doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Génifique,Armani,Coastal scents,MAC Hue prodáno.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je škoda, chtěla jsem ho vyzkoušet. A jak se ti osvědčil, pozorovala jsi nějaké změny? Docela jsi mě nalákala na ten Sanoflore krém, u nás v lékárně ho mají sice bez dárku, ale za 360Kč. Opravdu je to takový zátrak?

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě je to zázrak,od té doby co ho používám mám krásně hladkou pleť.Právě ,že se mi zdál lepší než ten Génifique,možná že to funguje na vrásčitou pokožku,ale na mě ne a osypala jsem se po něm je dost agresivní to mi říkala i Ladylui-Lucinka.Myslím,že za zkoušku ten Sanoflor určitě stojí 360kč není moc,nebo si vyptej testery.

    OdpovědětVymazat